Heen Reis van Panama INT airport naar Playa Venao - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van surftripinpanama - WaarBenJij.nu Heen Reis van Panama INT airport naar Playa Venao - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van surftripinpanama - WaarBenJij.nu

Heen Reis van Panama INT airport naar Playa Venao

Blijf op de hoogte en volg

09 Mei 2014 | Panama, Panama-stad

14 dagen heerlijk geniet in panama.
De heen reis was goed verlopen.
De vlucht was goed met copa airlines lekker eten en drinken etc.
Aankomst panama aiport was erg druk maar erg mooi.
Ik kreeg mijn bagage gelijk in ontvangst en ging op zoek naar de Car Rental.
Bij de Car Rental SIXT heb ik mijn auto in ontvangst genomen.
Een Splinter nieuwe KIA RIO 2014 automaat.
Erg mooie goeie auto om lekker comfortable in te rijden.
Toen ik de auto in ontvangst had genomen en mijn spullen ingeladen had begon het avontuur naar Playa venao.
Ik vertrok om 5uur s'middags en kwam aan om 10 uur s'avonds.
Over 300 kilometer 5 uur gereden.
Ik heb in 1 x voorledig goed gereden op mijn uitgeprinte route in de donker.
Het was een erg lange rit maar wel erg mooi.
Veel mooie dingen gezien want alles is in en tussen de bergen.
Zoals dorpjes en stadjes tussen de bergen liggen met heel veel jungle er om heen.
Er is hier van alles van grote raare insecten tot aan apen tot aan panters.
Aankomst Playa Veanao was savonds.
Ik was erg moe lekker gedoucht spullen uitgepakt en mijn eerste avond gaan slapen.
Volgende ochtend gelijk gaan surfen redelijk goede golven.
Smiddags naar de supermarkt geweest om wat boodschapjes te halen.
En savonds lekker uit eten geweest met een meisje die ik hier bij Venao Cove hostel heb ontmoet.
Het was erg lekker eten en super avond.
Donderdag zijn we naar een secret spot geweest.
Ruim 1 uur rijden vanaf playa Venao.
Een Reef Bottem Point Break Right hander met een Swell van 10 foot.
Ik heb nog nooit zulke grote golven in mijn leven gezien en gesurft.
Het is zo powerful zo groot zo krachtig.
Ik werd een aantal x met een wipe out ondergezogen door de golf.
Wat een kracht heeft zon golf.
Ik denk dat ik wel zo'n 20 sec onder bleef.
En dan kwam je boven en dan zoog de golf je weer als een stokje naar beneden of je een veertje was in het water.
Onwijs en Onwijs sterk waar je geen invloed op kan hebben of kan tegen houden..
Dus wat je kan doen is zo proberen zo lang mogelijk je adem in te houden.
Maar wat een mooie dag was het.
Golven als monsters , lokaal eten gegeten , biertje gedronken , mango's uit de mango bomen gegooid.
Het was Super.

Ik zal vandaag vanavond wat fotó's erop zetten.

XXXXXXXXX Papa Mama Danila en Vini en de 2 hondjes.

LOve youuuuuuu

  • 09 Mei 2014 - 20:57

    Raimond:

    ik hoor het al je heb je goed voorbereid op dit mooie avontuur ik wens je ook een mooi avontuur ik zie je fotos wel ik hou het wel bij wat je schrijft ik vind het een heel avontuur wat je doet fijne vakantie en geniet er lekker van groetjes je oom raimond

  • 09 Mei 2014 - 20:59

    Vinni:

    He broertje,
    Wouw wouw klinkt weer als muziek in de oren wat je allemaal doet!!vet aapjes dat zijn me lievelings dieren!!vette bak die Kia rio die zie je veel op Bonaire rijden, 300 kilometer wat een end!!maar ja zo kom je op de mooiste plekjes vd wereld!!
    Hihihi Roberto weer een meisje ontmoet en uit eten....het zou eens niet waar zijn

  • 09 Mei 2014 - 23:15

    Folkert:

    Wel ja nu in Panama, maar geniet ervan zoals ik van je verhalen.
    Ayo

  • 10 Mei 2014 - 02:06

    :

    He Roberto,

    Hier even een berichtje van je ouders. We weten dat je het naar je zin hebt op Bonaire, maar je wil graag reizen. Je hebt je avontuur in Thailand beleefd, nu weer helemaal in Panama en Hawaï en Australië/ Nieuw Zeeland staan ook nog op je programma. Zo zie je heel wat van de aardbol. Die reizen wil je nog maken en ook dat gaat je allemaal lukken. Doe de aapjes en de andere enge beesten maar de groeten van ons. We hoorden al van die harige spin onder je kussen en van een ander daar een slang in de kamer. Blij dat we hier alleen maar van die Schorpioenen hebben.

    Tot Skype.

  • 14 Mei 2014 - 10:01

    Danila:

    Dat is nog is genieten!! ;-) Maak er nog een mooie week van!! Trots op je!
    Dikkekus je zus..loveyooou -xx-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Actief sinds 06 Mei 2014
Verslag gelezen: 864
Totaal aantal bezoekers 1683

Voorgaande reizen:

06 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: